مشاوره ال اس اف

مشاوره ال اس اف

مشاوره قبل از انجام هر کاری ضرورت می باشد و یک کافرمای با هوش قبل از اقدام به تصمیم گیری، از چندین مشاوره بهره می گیرد. یک کارفرمای حرفه ای در مشاوره به ۳ نکته کلیدی دقت می کند. اول اینکه از یک نفر تنها مشاوره نمی گیرد، دوم اینکه تلاش می کند از گروه متخصص مشاوره بگیرد و سوم اینکه در مشاوره هایی که می گیرد، می کوشد شرکتی که توانمندی لازم در انجام کار وی را دارد انتخاب کند.

مشاوره ال اس اف


آسراکو با بیش از یکدهه تجربه علمی، فنی و اجرایی در زمینه سازه های نوین ال اس اف می تواند به عنوان یک مشاور متخصص و مطمئن برای کارفرمایانی که قصد ساخت بنایی به صورت پیش ساخته و با سازه های فولادی سبک (ال اس اف-LSF) دارند، باشد.

مشاورین فنی آسراکو با گوش دادن به سخنان کارفرما و بررسی نقشه های معماری پروژه، نیاز کارفرما را ارزیابی کرده و وی را در مسیر صحیح هدایت می کنند. اینکه آیا پروژه مورد نظر قابلیت اجرا با سازه LSF را دارد یا خیر از نظر فنی بررسی می گردد و صادقانه به کارفرما مشاوره صحیح داده شود؛ چه بسا پروژه ای ممکن است امکان اجرایی با سازه ال اس اف LSF نداشته باشد.

بعد از اتمام مشاوره فنی، نوبت به ارزیابی ریالی پروژه می گردد. اینکه پروژه مورد نظر با رعایت اصول مهندسی، شرایط محل ساخت و سرعت عمل مورد نظر کارفرما در اتمام پروژه چه هزینه هایی به همراه دارد، برآورد می گردد و در انتها پیشنهادی فنی-ریالی به صورت مکتوب برای کارفرمایان ارسال می گردد.

مشاوره ال اس اف

با خیالی آسوده با ما تماس بگیرید و از مشاوره گروه آسراکو در پروژه تان به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید.

مشاوره با آسراکو از طریق تلفن های شرکت، تلفن همراه و به صورت حضوری میسر می باشد. منتظر تماس و دیدارتان هستیم.