سازه فولادی سبک محصول اصلی آسراکو

سازه فولادی سبک یا همان ال اس اف (LSF) به دلیل مزیت هایی که دارد، شدیداً مورد توجه بازار داخل کشور قرار دارد. بدون شک ساخت استراکچر ویلا تا ۳ طبقه، اضافه طبقات، سوله های صنعتی سبک، سازه های خورشیدی و وال پست به دلیل سرعت اجرای بسیار بالا در عین حال داشتن کیفیت ساخت بالا و قیمت رقابتی با سازه های فولادی سبک (ال اس اف-LSF)، این سازه را برای بازار هدف مذکور بسیار جذاب کرده است.

آسراکو طراح،سازنده و مجری سازه های قاب فلزی سبک ال اس اف LSF

آسراکو از سال ۱۳۹۰ با کمک تیم خود در زمینه های طراحی، ساخت، فروش و اجرای این سازه نوین در حال فعالیت و توسعه می باشد و بدین ترتیب سازه فولادی سبک (ال اس اف-LSF) محصول اصلی شرکت ما محسوب می شود.


سازه فولادی سبک (ال اس اف-LSF) یک سیستم سازه ای یا به عبارتی دیگر یک استراکچر نوین پیش ساخته می باشد که بارهای ساختمان را می بایست تحمل کند. اگر بخواهیم یک مقایسه با سیستم های سازه ای متداول دیگر داشته باشیم، رقبای سازه فولادی سبک، سازه بتن آرمه و سازه فولادی می باشند.

ال اس اف

برای اینکه محصول اصلی خود یا همان ال اس اف (LSF) و خدمات مربوط به آن را بهتر به شما معرفی کنیم با یک مثال از طرح و ساخت یک اسکلت فلزی (فولاد گرم نورد) شروع می کنیم. فرض کنید شما می خواهید یک ساختمان ۵ طبقه را با سازه فلزی بنا کنید. بعد از نهایی شدن طرح معماری شما درگام اول سراغ طراح سازه می روید تا اسکلت شما را محاسبات کند و به شما نقشه های اجرایی ارائه دهد؛ در گام دوم شما ۲ کار می توانید انجام دهید. کار اول اینکه آهن آلات را از بازار خریداری نمایید به محل پروژه ارسال کنید و سپس با یک جوشکار جهت ساخت و نصب اسکلت قرارداد ببندید. کار دوم هم اینکه از ابتدا طراحی، ساخت و نصب اسکلت فولادی خود را به یک شرکت سازنده اسکلت فلزی واگذار کنید.

 

ال اس اف

 

روال کار سازه های فولادی سبک (ال اس اف-LSF) بسیار مشابه اسکلت فلزی می باشد.  شما می توانید از ما فقط سازه خریداری کنید که این، مستلزم داشتن نقشه های شاپ سازه از قبل می باشد. یا می توانید علاوه بر خرید سازه، طراحی آن هم توسط تیم فنی ما انجام گیرد. و یا اینکه کلیه ۰-۱۰۰ کار سازه فولادی سبک (ال اس اف-LSF) شما شامل طراحی، ساخت، حمل و نصب آن توسط گروه آسراکو انجام گیرد. اگر بخواهیم موارد بالا را تیتر وار عنوان کنیم، داریم:

  • فروش سازه ال اس اف LSF
  • طراحی و فروش سازه ال اس افLSF
  • طراحی، تولید، حمل و نصب سازه ال اس اف LSF

ال اس اف

برای کسب مشاوره رایگان می توانید نقشه های معماری تان را در قسمت زیر آپلود کنید و برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

 

فرم آپلود نقشه ها

    نام شما (الزامی)

    آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

    موضوع

    پیام شما