آسراکو کیست و چه ارزشی خلق می کند؟

آسـراکو با نام کامل “آسان راه یاب آریا” یک شرکت مهندسی-ساختمانی می باشد که به صورت تخصصی در زمینه ساخت و ساز صنعتی و نوین ال اس اف LSF از سال ۱۳۹۰ در حال فعالیت و توسعه می باشد. گروه مهندسی آسراکو از واحد های زیر تشکیل می شود.

۱.واحد فنی و طراحی سازه های فولادی سبک ال اس اف LSF آسراکو

در دفتر فنی آسراکو، نقشه های معماری کارفرما مورد ارزیابی قرار می گیرد و کارشناسان دفتر فنی آسراکو مشاوره های لازم را به کارفرما ارائه می نمایند. بعد از نهایی شدن مذاکرات فنی، محاسبات سازه ال اس اف LSF پروژه انجام می گیرد و سپس نقشه های اجرایی فاز ۲ سازه ال اس اف LSF تهیه می شود. بعد از اتمام طراحی سازه و تکمیل نقشه های شاپ، جزئیات و طرح ۳ بعدی سازه ال اس اف LSF برای کارفرما جهت رویت و تاییدیه ارسال می گردد. بعد از تایید کارفرما، فایل ماشین برای تولید به کارخانه ارسال می گردد.

آسراکو - ال اس اف LSF

۲.واحد تولید و ساخت سازه های فولادی سبک ال اس اف LSF آسراکو

فایل ماشین از دفتر فنی شرکت آسراکو، برای مدیر کارخانه ارسال می گردد و سپس کلیه عملیات برشکاری، سوراخکاری، فرمینگ و ساخت سازه فولادی سبک ال اس اف LSF توسط دستگاه فرمینگ اتوماتیک انجام می گردد.

آسراکو - ال اس اف LSF

۳.واحد اجرا سازه های فولادی سبک ال اس اف LSF آسراکو

بعد از اتمام تولید سازه، بار سازه ال اس اف LSF به محل پروژه حمل می شود و توسط تیم اجرایی آسراکو اجرا می گردد.

آسراکو - ال اس اف LSF

۴.واحد اجرای کلید تحویل ویلای پیش ساخته ال اس اف LSF آسراکو

آسراکو به کمک نیروی متخصص و ماهر  خود پروژه های پیش ساخته با سازه ال اس اف LSF را در سریع ترین زمان ممکن اجرا نموده و تحویل کارفرمایان محترم می نماید.

آسراکو - ال اس اف LSF

ارزشی که آسراکو به دنبال خلق آن می باشد، در هر بخشی از کارهای تخصصی که اعضای گروه آسراکو انجام می دهند، چه در بخش طراحی، چه در بخش تولید و ساخت اسکلت سازه های فولادی سبک ال اس اف، چه در بخش اجرا و نصب سازه های فولادی سبک ال اس اف و یا انجام پروژه های ساختمانی پیش ساخته به صورت کلید تحویل،  در وهله اول رعایت اصول فنی و اخلاق مهندسی می باشد؛ به طوری که بنایی ساخته شود تا ساکنین در آن احساس امنیت، آسایش و آرامش داشته باشند. در کنار رعایت اصول حرفه ای و وجدان مهندسی، رضایت مندی کارفرمایان بزرگترین سرمایه آسراکو محسوب می شود و برای ما ارزشمند می باشد.

در زیبایی، استحکام و سرعت با آسراکو یک گام جلوتر باشید

آسراکو – سازنده و طراح تخصصی سازه های فولادی سبک ال اس اف LSF

آسراکو - ال اس اف LSF