پروژه های ما

پروژه های ساختمانی با سازه ال اس اف LSF-آسـراکو

برخی از پروژه های احداثی با سازه LSF توسط آسراکو به شرح ذیل می باشند. آسراکو با چندین سال تجربه حرفه ای در زمینه ساختمان سازی با LSF، از پیشگامان این عرصه می باشد. آسراکو با بهره مندی از تیم مهندسی و اجرایی خود آماده انجام پروژه های ساختمانی با LSF برای کارفرمایان محترم می باشد. دقت، سرعت، کیفیت و قیمت رقابتی در  پروژه ساختمانی LSF خود را با آسراکو تجربه کنید.

پروژه اضافه طبقه قیطریه با سازه LSF-کاربری: رستوران

یکی از پروژه های اجرای LSF انجام گرفته با شرکت آسراکو، پروژه اضافه طبقه قیطریه به متراژ ۶۵ مترمربع می باشد. از مشخصه مهم این پروژه سرعت اجرای آن بود. ظرف مدت ۱۹ روز کاری کل از صفر تا اتمام سفتکاری این پروژه به انجام رسید. برخی از مراحل اجرای این پروژه در ذیل عنوان شده و در تصاویر روبرو نمایش داده شده است.

۱-اجرای فونداسیون فلزی

۲-حمل و انتقال کلیه مصالح روی بام با جرثقیل

۳-پانل کردن سازه ال اس اف LSF

۴-برپا کردن سازه ال اس اف LSF

۵-اجرای پانل های سیمانی روی سازه LSF

۶-اجرای آبرو لندنی

۷-اجرای لاپه های سقف

۸-اجرای ساندویچ پانل سقفی

۹-اجرای پانل های گچی سقف از داخل

۱۰-فلاشینگ سقف

۱۱-نماسازی و محوطه سازی

پروژه ویلای نور با سازه ال اس اف LSF-کاربری: ویلا

یکی از پروژه های اجرای LSF انجام گرفته با شرکت آسراکو، پروژه ویلای دوبلکس نور به متراژ ۱۳۰ مترمربع می باشد. از مشخصه مهم این پروژه سرعت اجرای آن بود. ظرف مدت ۱۵ روز کاری سازه و اجرای پوشش های بیرونی این پروژه به انجام رسید؛ نازک کاری پروژه طی ۶۰ روز کاری به اتمام رسید. جمعا ۰-۱۰۰ این پروژه در ۷۵ روز کاری انجام شد. برخی از مراحل اجرای این پروژه در ذیل عنوان شده و در تصاویر روبرو نمایش داده شده است.

۱-برپایی سازه LSF

۲-اتمام عملیات نصب سازه LSF

۳-اجرای پوشش OSB روی سازه LSF

۴-اتمام کار